fredag 29 oktober 2010

Jag har sedan i Lördags haft besök av min bästa vän, Anna och hennes pojkvän. De studerar till skådespelare på en skola som heter The Academy of the Science of Acting and Directing i London. Den skolan använder sig av en speciell teknik som går ut på att alla skådespelare ska, genom att vara helt medveten om uppkomsten av sina egna känslor och sin egen person kunna nollställa sig och därmed kunna ta in en karaktär och leva den fullt ut.

Anna är den personen som jag nog lyssnar på mest, efter mig själv.

Anna kan se på mig och säga:
"Nej Sanne nu har du fel! Du tror att det är så du vill ha det men det vill du inte" och jag k
öper det. Hon är en av de få.


Är i Stockholm. Sitter och pillar med Line up till skolprojekt. Tailor suit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se