torsdag 1 oktober 2009


JA! Jag är klar med allt jag ska ha gjort till inlämningen imorgon. Var kaos här i vardagsrummet ett tag men nu börjar det se bra ut igen. Jag tror mig känna utvecklingen av mitt målande nu, mina tjejer börjar få personlighet men jag har inte hittat rätt teknik än. Antar att det kommer.
Vi hade krokimålning i veckan. Det var en helt vanlig man, högst 22 år, som stod modell. Även om det är det vanligaste i världen att vara naken känns det ändå lite absurt med en spritt språngandes herre i centrum av 30 blängandes människor.
Jag kan säga att mina första 10 teckningar fick ingen snopp. Till sist kom jag på att det kanske var mer förnedrande att utesluta tissen än att stirra på den (det var ju därför han var där ändå). Det hela slutade ganska odramatiskt. Jag fick massa bilder med en naken man på och han fick antagligen en saftig summa pengar.
Kaos:
Lite av resultatet:



Salli denna klänning är till dig:)



2 kommentarer:

  1. duuu är så sjukt duktigt!! snart är det dags.. bara 2 veckor kvar nu : ) /emelie

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också du är sjukt duktig, Oliver undrar när du ska sticka en mössa till honom?

    ps nu sitter du och käkar mackor i mitt kök/Jonas

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se