tisdag 29 juni 2010

Gårdagen i bilder:
Jag vaknar, bestämmer mig för att rota fram mitt förgångna sinne för smyckestillverkning för att få till några accessoarer till visningen.
Sedan skyndar jag mig ner på stan för att träffa Linn. Sprang i onödan då jag fick vänta i 20 minuter. Jag får skylla mig själv, borde veta vid det här laget.:)
Båda bar prickigt av en tillfällighet. Vi drack cappuccino och Linn åt nachos. På peoples i solen.
Sedan gick vi till Fugazi för genrep inför visningen. Vi plockade ihop plagg och accessoarer. Det ser ut att bli bra.
Sneak peek av våra fina modeller.
Vid halv 9 var jag hemma. Sydde en kjol till mig själv. Bara knappar och kanten nere kvar.

1 kommentar:

  1. AHHH fina duktiga ni..lycka till nu pa visningeh i mon kommer att bli knaon :)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se