lördag 7 november 2009

I november varje år är det alternativmässa i Oslo. Där får man leva ut sin hokuspokus person. Det är spännande att se hur folk med sin intiution kan tyda andras liv. Mycket stämmer precis och vissa saker stämmer mindre. Jag tog också aurabild idag, det har jag aldrig gjort förr. Jag gjorde det mest för att en nära vän till mig tydligen fick syn på min aura förra veckan. Han sa att det han såg var blått. Därför blev jag lite tagen när den bilden som lades i min hand såg ut såhär:
Min aura är mycket riktigt delvis blå. Är det inte härligt att ha några spirituella själar i sin närhet.

1 kommentar:

  1. Hej Sanne! Träffade på din mamma på praktiken idag och hon skrämde livet ur mig. Haha.. Så visade det sig att det var din mamma! Hon visade mig en massa fina skisser på din blogg, duktig du är! Hoppas du mår bra i Oslo! Hälsningar från Sara i din gin gamla gymnasieklass!

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se