måndag 2 november 2009

Klockan är 17,30 och det är natt ute, ganska mysigt ändå.
Förlåt kära mamma för att jag ej visat någon bild på min docka än. Är iaf klar med spotsprojektet nu. Slänger in några bilder ifrån min pärm. Min engelska suger så bortse ifrån det tack så mycket. Säg gärna vad ni tycker annars.
Det vi skulle göra var alltså att utgå ifrån de spotsen eller experimenten vi gjorde och sedan göra illustrationer utifrån dem. Till varje illustration skulle det vara tygprover. Sist skulle vi välja ut en av dessa och göra en docka med kläderna på.

Spot 1
Illustration 1
Resten är bara illustrationer






Den här valde jag att göra dockan av


Det ser ganska tacky ut när jag bara tar kort sådär och slänger in men jag är bara en liten newbe i den här stora världen och jag vill ju bara visa på ett ungefär vad vi håller på med.





1 kommentar:

  1. Nu hittade jag de:) var som jag sa o sidan, Och di fortsätter att imponera! Grymt sanne!

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se