tisdag 22 december 2009

Sitter och googlar japansk inspiration. Det finns mängder och jag är säker på att jag valde rätt tema.


Massa snö och iskallt ute. Jag tog precis hunden på långpromenad, vet dock inte om det uppskattades. Han slutade gå efter halva vägen och lade sig ner istället. Jag fick bära honom. Det var tacken det.


Nu ligger jag mest i soffan och försöker förstå hur skönt det är att bara kunna ligga här. Lyssnar på Asha ali, älskar hennes röst och hennes texter är fenomenala.


Imorgon ska jag återförenas med min andra halva, med andra ord är livet ganska perfekt just nu.

1 kommentar:

  1. Hej vän! Nu har jag hittat din blogg. Och jag börjar läsa den på ett alternativ: att du börjar läsa min också. :) Haha. Puss påre underbar!

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se