torsdag 31 december 2009

Sista dagen på år 2009. 2009 har varit ett sjukt händelserikt år. Jag har tagit beslut som har format min framtid, träffat människor som det visat sig är extremt betydelsefulla för mig och mitt liv. Jag har varit ledsen men mest lycklig. Jag har flyttat flera gånger. Rest en hel del. Avslutat en utbildning och påbörjat en annan. Jobbat på flera olika ställen. Levt lyxigt studentliv och sedan fått vända på varje krona. Jag har startat företag. Jag har funnit tillbaka min kreativitet och börjat spela gitarr. Jag har i vissa perioder känt mig ensam men samtidigt aldrig haft så många underbara vänner.

Jag måste erkänna att jag har separationsångest och blandade känslor för att lämna 2009. Vissa dörrar måste dock stängas för att andra ska öppnas. Jag är ganska säker på att 2010 kommer att bli ett lika bra år.

Massa skola. Oslo fashion week. LA i mars för att hälsa på Salli och Viva Las Vegas. Förhoppningsvis får jag praktikplats och kommer att spendera sommaren i Amsterdam.

Först ska hatten på och det ska drickar Champagne.

Gott nytt år och massa kärlek

1 kommentar:

  1. Hoppas du hade ett bra nyår vännen! Nu kör vi 2010. Och mitt nyårslöfte borde vara att umgås med dig mer! :)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se