torsdag 21 januari 2010

Fääärdig. Det har tagit tid och mina fingrar gör ont. (Buhuuu) Men det är klart och inte en synlig söm i sikte. Nu ska jag samla alla mönster och skriva en dossier. Kul att se hur mkt tid och pengar man lagt ner på detta. Eller vill jag veta?
Blir det inte för sent ska jag försöka fina till korsetten för den är långt ifrån perfekt.

Representerade Esmod på utbildningsmässa idag också. Jag och Monica fick sitta och göra skisser och svara på massa nyfikna frågor.
Kul att se så många intresserade och man blir så stolt över skolan. Har med andra ord varit en sjukt härlig dag!!!



3 kommentarer:

  1. sjuukt ball! gryymt fin!

    SvaraRadera
  2. Tina säger:

    Blir lika impad varje gång du lägger in bilder på kläder du gjort..

    Riktigt snygg!

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är! Helt ärligt är detta något jag inte kunde tänka mig dig göra för några år sen - men du är grym! Med ett mål och vilja kan man göra vad som helst och gå långt. Det kommer du göra :)

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se