fredag 15 januari 2010

Välkommen helg, du kom inte en dag för tidigt. Jag klagar inte alls på min vardag men ändå skönt med helg och kunna sova lite längre.

Jag lämnade in japan projektet igår och min slutliga design bev denna skjortan:Skjorta ala geishastyle med svart genomskinligt (genomsiktlig på norska, kanske ett av de bättre orden på norska.) Stenvaskat silke ska det vara. Ska bli sjukt kul att göra.

Först ska jag kosa mig med kjolen i helgen och alla mönster. Kosa är faktiskt också ett bra ord. Du kan inte mysa med en kjol eller mysa med mat men du kan kosa dig med det. Detta är dock inget vi pratar högt om. Svenska kommer ju som vi alla vet alltid vara bättre än norskan.

Ha en fin helg mina käraste vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se