tisdag 9 februari 2010

Lyssnar på Tracy Chapman och laddar inför en städning. Städa för en besiktningsnisse ska hit och värdera huset imorgon. Det ska nämligen tvångssäljas. YES! bostadslös ännu en gång, flytta börjar bli lite av en tradition för mig. Förra året var det väl tre gånger eller så. Fördelen med detta ( om jag måste komma på någon) är väl att jag blir en kvinnlig mästare på att köra varubil. Fast jag känner att jag skiter lite i om jag är mästare i det eller inte.


Vem vill köpa allt jag äger så att jag slipper?


Förutom städningen så är allt toppen. Åker till Köpenhamn för fashionweek imorgon. Tillbaka på Lördag och då väntar en vecka med jobb på Oslo Fashion Fair. Fick också veta idag att jag ska assistera en norsk designer på Fashion week. Åååh det är så kul när det händer saker, blir så glad:)


Kärlek till er!


1 kommentar:

  1. Meh! Vad tråkigt vännen... Hoppas du hittar nåt nytt krypin snart. Jag kan inte köpa allt men jag tar det gärna gratis. Kan tänka mig att bjuda på en bira för det annars... ;) Hoppas allt är bra med dig kompis. Puss puss

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se