fredag 5 mars 2010

Det reklameras för http://www.gullvekten.no/ på radio nu för tiden. De menar att de som är sugna på att åka på den där spa resan som de aldrig gjort borde sälja sitt guld till dem för pengar.

Min fråga blir då: Vem i hela världen säljer sitt guld som ändå är relativt inflationssäkert mot en SPA resa just NU i tider då ekonomin har varit och är så ostabil? Är det inte guld man borde ha då?
JO visst är det så.!

1-0 till "gullvekten".

Vi andra, de lurade stackarna, kan ju åka på SPA i en helg istället.

Jag vet att det finns motargument mot detta så säg gärna till om ni inte håller med. Eller nej för det går ju inte att kommentera, hur gör jag så att folk kan kommentera som inte har blogger konto?


Men idag är det fredag så då behöver vi inte tänka på det. Det är så härligt väder ute. Jag ska städa och laga mat och så ska jag dricka en öl, ja det ska jag, men bara en för jag ska ta hand om mig själv den här helgen. Jag ska dricka en öl och jag ska dricka den i duschen, bara för att få den där lyxiga spa känslan:)


Klänning 3.

1 kommentar:

  1. De va sa de gjorde, i amerika for 40 ar sen.
    De sa at alla salj ditt guld och fa pengar!!
    Folk sålde sitt guld till staten va de gjorde da var att staten gjorde sa att pengarna blev noll varda depressionen du vet. De planerar att gora det igen!! OBALL

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se