söndag 21 mars 2010

Kom hem från jobbet för någon timme sedan. Stolt över mig själv som jobbat hela helgen.
Lagat mat för att sedan komma på att jag var mer sugen på pop corn och åt det istället.

Nu sitter jag på golvet med träsmak deluxe och funderar på om jag orka göra klart en sak tills imorgon men tror nog jag skiter i det och går upp en halvtimme tidigare istället.

En galet stressig vecka väntar men det ska bli kul, ska göra klart skjorta och grupparbete. Sedan hem till Estocolmo för att fara till L A.

1 kommentar:

  1. LA?
    Ohhh va kul när ska du dit? och why ska du precis som elin ta lite semester eller är de skolan?
    oavsett kommer du få de grymt. antar att man inte ser dig i påsk alltså?
    hoppas du mår bra och om de skulle finnas tid någon gång skulle jag vilja köpa en målad tavla av dig. du är så sjukt duktig på att måla.

    pusssss julle !!!!!

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se