tisdag 18 januari 2011

Det bes om bilder hör jag.
Klart ni ska få bilder. Jag kräver inte mycket tillbaka, bara lite kärlek:)

Den här clownen ritades kl 12.30 ca. Idag. I väntan på inspiration. Ingen djupare betydelse, en ledsen clown helt enkelt.

Sedan gjorde jag research, jag letade efter härliga män i trenchcoats. Jag hittade endast detta praktexempel på ett ej okej hattanvändande. Då hade jag bläddrat i 15 tidningar.

Vi var törstiga. Hade glömt hur gott det kan vara med en iskall cola eftersom jag nästan aldrig dricker läsk. Jag tyckte att det var värt att dokumentera. Egentligen inget märkvärdigt mer än att Linn blev så vacker på bilden.

Sedan sa jag " ta en bild på mig" ( det är inget hymla med va?) Så kom den här bilden ut. Jag tänkte ett tag: vafan!! Sedan slogs jag av tanken att: skärpning, det är ju jag.
Så jag lägger ut den också. Mest för att visa den extremt fina färgen jag har på min tröja. Burgundy, den får mig att tänka på gardiner och sängöverkast från det att jag var liten.

Tänker använda den i mitt trenchcoat projekt till våren 2011 men inte lika våldsamt. Bara element.

Lin och bomull. Off white. Marinblå och Burgundy. Det luktar hippie. Det luktar berlin:)




2 kommentarer:

  1. Jag känner att jag skulle behöva en fet update på ditt liv Sanne! Du verkar trivas så grymt bra med det du gör nu och det gör mig glad. Men jag hänger liksom inte riktigt med i svängarna, så en date vore att föredra! :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Nu har jag skaffat en ny blogg! Så kika gärna in! :) <3
    Kram, Från Lillasyster!

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se