söndag 16 januari 2011




Tre bilder från mitt lilla krypin. Jag vet att jag lever bra för att vara student nu men jag tycker att jag är värd det:)

Förlåt för dålig kvalitet.

Jag tror jag har gjort det bästa valet i mitt liv som flyttade. Det var viktigt för mig att kliva ur bubblan och lämna trygghet. Det har bara gått en vecka men jag känner ganska snabbt när jag hör hemma på ett ställe. Så hemma som jag känner mig i Berlin nu har jag inte gjort i någon annan stad sedan jag flyttade till Oslo för snart fem år sedan. Skillnaden är bara att jag hela tiden har vetat att min bas inte skulle bli Oslo.

Nu är jag osäker, det kan vara så att Berlin aldrig blir av med mig.

2 kommentarer:

  1. Vad fint du har fått det!

    SvaraRadera
  2. Ser ju riktigt tjusigt ut Sanne!
    Kanske blir det så att vi kommer och hälsar på, Danne tjatar :) Hur länge blir du där?

    SvaraRadera

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se